Truly, Madly, Deeply

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Truly, Madly, Deeply koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Truly, Madly, Deeply koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Truly, Madly, Deeply koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Truly, Madly, Deeply koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

Krátký popis
The new steamy queer rom-com from bestselling author, Alexandria Bellefleur - perfect for fans of Ashley Herring Blake, Casey McQuiston and Talia Hibbert. As a bestselling romance novelist, everyone thinks Truly Livingston is an expert on happily-ever-afters. Except she just caught her fiancé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Truly, Madly, Deeply je 326 Kč

Výběr knih autora Alexandria Bellefleur

Zobrazit všechny knihy autora Alexandria Bellefleur
Výběr knih vydavatele Piatkus Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Piatkus Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.