Gigantosaurus – Searching for Spinosaurus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gigantosaurus – Searching for Spinosaurus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gigantosaurus – Searching for Spinosaurus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Gigantosaurus – Searching for Spinosaurus koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
192 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A cautionary tale with four little dinos who try to make an unlikely friend, based on the Gigantosaurus TV series and characters by Jonny Duddle. When a new, big dino stomps into town, Rocky, Mazu, Tiny and Bill become determined to make him their new friend.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gigantosaurus – Searching for Spinosaurus je 191 Kč

Výběr knih autora Cyber Group Studios

Zobrazit všechny knihy autora Cyber Group Studios
Výběr knih vydavatele Templar Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Templar Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.