Good Things From Farms: Phase 4 Set 1 (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Good Things From Farms: Phase 4 Set 1 (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Good Things From Farms: Phase 4 Set 1 (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
164 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Good Things From Farms: Phase 4 Set 1 (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem

Krátký popis
Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised has been developed in collaboration with Wandle Learning Trust and Little Sutton Primary School. It comprises classroom resources to support the SSP programme and a range of phonic readers that together provide a consistent and highly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Good Things From Farms: Phase 4 Set 1 (Big Cat Phonics for Little Wandle Letters and Sounds Revised) je 163 Kč

Výběr knih autora Catherine Baker

Zobrazit všechny knihy autora Catherine Baker
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.