Grafické básně aneb Autoportrét psacího stroje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Grafické básně aneb Autoportrét psacího stroje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Grafické básně aneb Autoportrét psacího stroje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Grafické básně aneb Autoportrét psacího stroje koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Grafické básně aneb Autoportrét psacího stroje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Grafické básně aneb Autoportrét psacího stroje; Autor: Horanský Miloš; Konkrétní poezie spojuje slovo s obrazem, je svědectví o rozpadlých větách, hroutících se slovech a nově povstalých tvarech....Autor působí je divadelní režisér. (texty z let 1968-1978)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Grafické básně aneb Autoportrét psacího stroje je 160 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miloš Horanský, Houdek Dalibor, Koudelka Otakar
Výběr knih vydavatele Cherm

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cherm
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.