Energie Ephialta - O kompoziční poetice české prózy padesátých let 20. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Energie Ephialta - O kompoziční poetice české prózy padesátých let 20. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Energie Ephialta - O kompoziční poetice české prózy padesátých let 20. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Energie Ephialta - O kompoziční poetice české prózy padesátých let 20. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Energie Ephialta - O kompoziční poetice české prózy padesátých let 20. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Krátký popis
Energie Ephialta, publikace o padesátých letech dvacátého století – tedy o nejkontroverznější fázi ve vývoji české literatury – je zaměřená na prózu, již autor pojal úhrnně. Tj. k domácí produkci přiřadil samizdatovou tvorbu a díla vycházející v zahraničí. Záměrně zde zúžil interpretační…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Energie Ephialta - O kompoziční poetice české prózy padesátých let 20. století je 222 Kč

Výběr knih autora František Všetička

Zobrazit všechny knihy autora František Všetička
Výběr knih vydavatele Cherm

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cherm
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.