Graysonův slib

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Graysonův slib aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Když Kira narazí v bance na Graysona, napadne ji, že možná právě objevila řešení svého problému: On evidentně potřebuje peníze a ona je ochotná mu půjčit, ovšem ke svým penězům se dostane až po svatbě. Stačí, když Grayson na její nabídku ke sňatku kývne. Grayson svému otci slíbil, že vzkřísí…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mia Sheridan

Zobrazit všechny knihy autora Mia Sheridan
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.