Falling for Gage: The sweep-you-off-your-feet follow-up to the beloved ARCHER´S VOICE

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Falling for Gage: The sweep-you-off-your-feet follow-up to the beloved ARCHER´S VOICE koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Falling for Gage: The sweep-you-off-your-feet follow-up to the beloved ARCHER´S VOICE koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Falling for Gage: The sweep-you-off-your-feet follow-up to the beloved ARCHER´S VOICE koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Falling for Gage: The sweep-you-off-your-feet follow-up to the beloved ARCHER´S VOICE koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Falling for Gage: The sweep-you-off-your-feet follow-up to the beloved ARCHER´S VOICE koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A new contemporary romance from the author of the TikTok sensation ARCHER'S VOICE.....................The follow-up to New York Times bestseller Archer's Voice and its sequel, Travis. Full of charm and heart, this small town romance will sweep you off your feet from beloved bestselling author…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Falling for Gage: The sweep-you-off-your-feet follow-up to the beloved ARCHER´S VOICE je 272 Kč

Výběr knih autora Mia Sheridan

Zobrazit všechny knihy autora Mia Sheridan
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.