All the Little Raindrops: A Novel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

All the Little Raindrops: A Novel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All the Little Raindrops: A Novel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

All the Little Raindrops: A Novel koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
It’s senior-year spring break, and Noelle Meyer and Evan Sinclair have been kidnapped. Neither knows why they were chosen, only that they share a tragic past: Evan’s father got away with killing Noelle’s mother, effectively ruining her family when the death was ruled an accident. Despite the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy All the Little Raindrops: A Novel je 250 Kč

Výběr knih autora Mia Sheridan

Zobrazit všechny knihy autora Mia Sheridan
Výběr knih vydavatele Amazon Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Amazon Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.