Guide to Best Practice in Special Education, Health and Social Care

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 781 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Guide to Best Practice in Special Education, Health and Social Care koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
781 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A Guide to Best Practice in Special Education, Health and Social Care explores and explains the changes in governmental policies across the education, health and social care services, and what they mean for young individuals, parents and professionals.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Paul Williams , Rona Tutt

Zobrazit všechny knihy autora Paul Williams, Rona Tutt
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.