Guide to the best wines of the the Czech Republic 2014-2015

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Guide to the best wines of the the Czech Republic 2014-2015 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Guide to the best wines of the the Czech Republic 2014-2015 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Guide to the best wines of the the Czech Republic 2014-2015 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Není skladem

Guide to the best wines of the the Czech Republic 2014-2015 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Podle potraviny od společnosti WINE & Degustation.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Guide to the best wines of the the Czech Republic 2014-2015 je 206 Kč

Výběr knih autora Michal Šetka

Zobrazit všechny knihy autora Michal Šetka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.