Nejlepší vína České republiky 2021/2022

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejlepší vína České republiky 2021/2022 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nejlepší vína České republiky 2021/2022 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší vína České republiky 2021/2022 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší vína České republiky 2021/2022 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší vína České republiky 2021/2022 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší vína České republiky 2021/2022 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Osmé vydání prestižní publikace „Nejlepší vína České republiky – Průvodce 2021–2022“. Vše, co potřebujete vědět o českých a moravských vinařských podoblastech, vínech a vinařích přehlednou a atraktivní formou. Výběr nejlepších tuzemských vín a vinařů pro rok 2021/2022. V letošním vydání najdete…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejlepší vína České republiky 2021/2022 je 253 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Michal Šetka

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Michal Šetka
Výběr knih vydavatele Yacht

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yacht
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.