Nejlepší vína České republiky 2024/2025

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejlepší vína České republiky 2024/2025 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší vína České republiky 2024/2025 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší vína České republiky 2024/2025 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejlepší vína České republiky 2024/2025 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedenácté vydání publikace Nejlepší vína České republiky - Průvodce 2024-2025 představuje 174 špičkových vinařství z Čech a Moravy. U každého vinařství jsou uvedeny nejen praktické informace o nabízených službách včetně možnosti ubytování nebo degustací, ale také vybraná nejlepší vína daného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejlepší vína České republiky 2024/2025 je 280 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Michal Šetka

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Michal Šetka
Výběr knih vydavatele Yacht

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yacht
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.