Guliočko Zvieratá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Guliočko Zvieratá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
115 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Guliočko Zvieratá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem

Krátký popis
V tejto knihe aktivít plnej úloh a hier s farebnými samolepkami už na teba čakajú veselé zvieratká, ktoré gúľajú očami! Neváhaj a poď si užiť s novými zvieracími kamarátmi veľa zábavy v tejto knižke plnej aktivít, kde na teba čaká viac ako 150 farebných a reliéfnych samolepiek, ktoré gúľajú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Guliočko Zvieratá je 130 Kč

Výběr knih autorů Connie Isaacs , Bethany Carr

Zobrazit všechny knihy autora Connie Isaacs, Bethany Carr
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.