Gyro and the Argonauts! aka the BEST BOOK EVER WRITTEN

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gyro and the Argonauts! aka the BEST BOOK EVER WRITTEN koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Argonauts are the greatest heroes in Greek mythology'-brave, forthright, and selfless! Or ARE they? Dive into this funny, action-packed adventure and discover the'real'heroes: the monsters. Created by NYT bestselling author Joshua Pruett (Last Comics on Earth) and perfect for fans of…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Joshua Pruett

Zobrazit všechny knihy autora Joshua Pruett
Výběr knih vydavatele Andrews McMeel Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Andrews McMeel Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.