Hádej, hádej, hadači

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 59 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hádej, hádej, hadači koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
59 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hádej, hádej, hadači koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hádej, hádej, hadači koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
52 Kč
Není skladem

Hádej, hádej, hadači koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
57 Kč
Není skladem

Krátký popis
Děti jsou velmi zvídavé a rády objevují něco nového. Proto milují různé rébusy, pokusy či hádanky. Pro úplně nejmenší zvědavce jsme tak připravili knihu plnou hádanek. Pokud si nebudou jisti správnou odpovědí, obrázek Antonína Šplíchala jim určitě napoví. Sami se pak podle nabytých zkušeností…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hádej, hádej, hadači je 57 Kč

Výběr knih autora Josef Quis

Zobrazit všechny knihy autora Josef Quis
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.