Halton

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Halton koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Halton koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Halton koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Není skladem

Halton koupíte na Albatros
Albatros
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Halton koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Halton koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Halton koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Halton - Moreland Melanie. Když se láska změní v nenávist – tehdy do hry vstupuji já. Jsem Halton Andrew Smithers, právník. Pro klienty a přátele Hal. Špinavé rozvody, otcové, kteří nechtějí platit alimenty, manželky na útěku a podvádějící partneři – tohle všechno já zvládám. Znám…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Halton je 273 Kč

Výběr knih autora Melanie Moreland

Zobrazit všechny knihy autora Melanie Moreland
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.