Kontrakt 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kontrakt 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kontrakt 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 2 koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh Richarda a Katy pokračuje a zamotá se tak, jak by nikdo nečekal. Kontrakt se změnil a zdá se, že život už nikdy nebude jako dřív. Richard VanRyan měl všechno. Milující ženu, báječnou rodinu se dvěma úžasnými holčičkami, skvělé přátele i kariéru v reklamním byznysu, v níž vynikal. Láska…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kontrakt 2 je 250 Kč

Výběr knih autora Melanie Moreland

Zobrazit všechny knihy autora Melanie Moreland
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.