Kontrakt 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kontrakt 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kontrakt 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 3 koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kontrakt 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Minulosti sice utéct nelze, ale budoucnost změnit můžete! Richard a Katy žijí spokojený život až do dne, kdy jeho minulost vybuchne jako granát, jenž mu může rozmetat budoucnost na miliony střepů. Co se stane, když muž, kterým jste byli, vrhne stín na muže, kterým jste dnes? Celá rodina se musí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kontrakt 3 je 326 Kč

Výběr knih autora Melanie Moreland

Zobrazit všechny knihy autora Melanie Moreland
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.