Happy Easter from the Crayons

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Happy Easter from the Crayons koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Happy Easter from the Crayons koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis

Celebrate Easter with this hilarious adventure starring the crayons from the #1 New York Times bestseller The Day the Crayons Quit! Easter is the perfect time for crayons! They get to learn new shapes and decorate one giant egg together ... but where will they hide it?! Blue Crayon has some…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Happy Easter from the Crayons je 190 Kč

Výběr knih autora Drew Daywalt

Zobrazit všechny knihy autora Drew Daywalt
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.