Harry Potter: A Pop-Up Guide to Diagon Alley and Beyond

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 992 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Harry Potter: A Pop-Up Guide to Diagon Alley and Beyond koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 992 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Harry Potter: A Pop-Up Guide to Diagon Alley and Beyond koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 711 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Harry Potter: A Pop-Up Guide to Diagon Alley and Beyond koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 756 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Harry Potter: A Pop-Up Guide to Diagon Alley and Beyond, Autoři : Matthew Reinhart, Rok vydání : 2020,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Harry Potter: A Pop-Up Guide to Diagon Alley and Beyond je 1 819 Kč

Výběr knih autora Matthew Reinhart

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Reinhart
Výběr knih vydavatele Titan Publ. Group Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Publ. Group Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.