Jurassic World - The Ultimate Pop-Up Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jurassic World - The Ultimate Pop-Up Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Jurassic World - The Ultimate Pop-Up Book koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 574 Kč
Není skladem

Krátký popis
Life will not be contained in this exciting and interactive pop-up journey through the entire Jurassic saga--from pop-up legend Matthew Reinhart.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jurassic World - The Ultimate Pop-Up Book je 1 474 Kč

Výběr knih autora Matthew Reinhart

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Reinhart
Výběr knih vydavatele Titan Publ. Group Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Publ. Group Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.