Teeth, Tentacles, and Tail Fins (Reinhart Pop-Up Studio)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Teeth, Tentacles, and Tail Fins (Reinhart Pop-Up Studio) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Get up close and personal with fierce and fascinating ocean predators in this pop-up book by renowned paper engineer and author Matthew Reinhart!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Teeth, Tentacles, and Tail Fins (Reinhart Pop-Up Studio) je 625 Kč

Výběr knih autorů Matthew Reinhart , Susan B. Katz

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Reinhart, Susan B. Katz
Výběr knih vydavatele Insight Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Insight Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.