Havlíčkova Borová na starých pohlednicích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Havlíčkova Borová na starých pohlednicích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Havlíčkova Borová na starých pohlednicích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Havlíčkova Borová na starých pohlednicích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Havlíčkova Borová na starých pohlednicích - Černý Karel. Celobarevná publikace v pevné vazbě nabízí čtenářům netradiční procházku městysem Havlíčkova Borová prostřednictvím historických pohlednic z první poloviny 20. století, které doplňují barevné fotografie srovnávající přítomnost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Havlíčkova Borová na starých pohlednicích je 196 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Karel Černý, Milan Šustr, Jaroslav Líbal
Výběr knih vydavatele Tváře

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tváře
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.