Headhunters, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Headhunters, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Headhunters, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Headhunters, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Headhunters, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
268 Kč
Není skladem

Krátký popis
LIE. Clever, wealthy, married to a beautiful woman: Roger Brown has it all. And his sideline as an art thief keeps him busy when his job as a corporate headhunter gets dull. STEAL. Then his wife introduces him to Clas Greve. Ambitious and talented, he’s the perfect candidate for a top job Roger…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Headhunters, 1. vydání je 284 Kč

Výběr knih autora Jo Nesbo

Zobrazit všechny knihy autora Jo Nesbo
Výběr knih vydavatele Vintage

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.