Helmut Newton

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Helmut Newton koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Helmut Newton koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Helmut Newton koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Helmut Newton koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Helmut Newton’s unforgettable images, at once sophisticated and provocative, constitute a rich and ever-relevant artistic legacy. This book presents a compact but wide-ranging and impactful portfolio of his work, supported by an insightful introduction and a detailed biographical chronology.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Helmut Newton je 420 Kč

Výběr knih autora Sarah Mower

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Mower
Výběr knih vydavatele Taschen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taschen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.