Herec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Herec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Herec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Herec koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Herec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Herec - Kratochvíl Jiří. Jaký je vztah mezi identitou a hereckým talentem? Čím jsou ve vlastním životě ti, kteří dokáží být kýmkoli? Mikuláš Mazel, hlavní postava nového románu Jiřího Kratochvila, je obdařen „absolutním hereckým talentem“. Přijímá nejrůznější obskurní herecké služby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Herec je 220 Kč

Výběr knih autora Jiří Kratochvil

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kratochvil
Výběr knih vydavatele Druhé město

Zobrazit všechny knihy vydavatele Druhé město
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.