Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 742 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
742 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Margaret Mark , Pearson Carol

Zobrazit všechny knihy autora Margaret Mark, Pearson Carol
Výběr knih vydavatele McGraw-Hill Education - Europe

Zobrazit všechny knihy vydavatele McGraw-Hill Education - Europe
Naše tipy


Polokrevní
Hematoiové oplývají božskými schopnostmi, ale pokud se zkříží se smrtelníky, jejich děti mají jen dvě možnosti: stát se služebníky, nebo strážci, kteří zabíjejí démony. Sedmnáctiletá Alexandria nehodlá drhnout záchody, a tak se soustředí na studium v Konventu. Tam se jí začnou podlamovat kolena z čistokrevného Aidena, ale to není největší problém – tím je zůstat naživu tak dlouho, aby mohla absolvovat. Pokud to nesvede, změní se v démona a nepůjde po ní nikdo jiný než… Aiden. A to by bylo vážně o krk.