Heroes Of Olympus: The Blood Of Olympus (book 5) (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Heroes Of Olympus: The Blood Of Olympus (book 5) (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Heroes Of Olympus: The Blood Of Olympus (book 5) (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Heroes Of Olympus: The Blood Of Olympus (book 5) (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Heroes Of Olympus: The Blood Of Olympus (book 5) (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
227 Kč
Není skladem

Krátký popis
Though the Greek and Roman crew members of the Argo II have made progress in their many quests, they still seem no closer to defeating the earth mother, Gaea. Her giants have risen - all of them - and they're stronger than ever.The gods, still suffering from multiple personality disorder, are…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Heroes Of Olympus: The Blood Of Olympus (book 5) (Defekt) je 230 Kč

Výběr knih autora Rick Riordan

Zobrazit všechny knihy autora Rick Riordan
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.