The Tyrant´s Tomb (The Trials of Apollo 4), 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Tyrant´s Tomb (The Trials of Apollo 4), 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Tyrant´s Tomb (The Trials of Apollo 4), 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Tyrant´s Tomb (The Trials of Apollo 4), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Tyrant´s Tomb (The Trials of Apollo 4), 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
You will get to the Tiber alive. You will start to Jive. I am Apollo I will remember The former God Apollo, cast out by his father, Zeus, is having a pretty rough time of it. Well, for one thing, he's called Lester. But being an awkward mortal teenager is the least of his worries. Though he and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Tyrant´s Tomb (The Trials of Apollo 4), 1. vydání je 362 Kč

Výběr knih autora Rick Riordan

Zobrazit všechny knihy autora Rick Riordan
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.