Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth (Book 4)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth (Book 4) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth (Book 4) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth (Book 4) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth (Book 4) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
227 Kč
Není skladem

Krátký popis
Half Boy. Half God. All Hero. Honestly, blowing up another school was the last thing I wanted to do. As the son of a Greek God, I've had my share of near-death disaster - and now my arch enemy Luke wants to invade our camp via an ancient labyrinth. If he

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth (Book 4) je 198 Kč

Výběr knih autora Rick Riordan

Zobrazit všechny knihy autora Rick Riordan
Výběr knih vydavatele Puffin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Puffin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.