Historia de un perro llamado Leal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historia de un perro llamado Leal koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Afmau is a German shepherd who looks back fondly on the time he spent living with his human brother, Aukamañ, immersed in the natural world. Unfortunately, Afmau now finds himself living under the orders of a group of men who mistreat him. This is a story of the loyalty of animals, who remain…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Luis Sepúlveda

Zobrazit všechny knihy autora Luis Sepúlveda
Výběr knih vydavatele Black Cat

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Cat
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.