Historie před soudem - Tajemství forenzních auditů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historie před soudem - Tajemství forenzních auditů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie před soudem - Tajemství forenzních auditů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie před soudem - Tajemství forenzních auditů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie před soudem - Tajemství forenzních auditů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Historie před soudem - Tajemství forenzních auditů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dějiny jsou plné událostí, jejichž pravá podstata nám zatím zůstává ukryta ve stínu. Nezbývá než se neustále ptát, zda skutečně víme vše, co potřebujeme k rozklíčování těchto událostí, jejich příčin i dopadů na celou historii, zda nám něco neuniká a zda ve skutečnosti nebylo něco jinak. S…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historie před soudem - Tajemství forenzních auditů je 223 Kč

Výběr knih autora Petr Vokáč

Zobrazit všechny knihy autora Petr Vokáč
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.