Jak to vlastně bylo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 51 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak to vlastně bylo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
51 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak to vlastně bylo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak to vlastně bylo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak to vlastně bylo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
44 Kč
Není skladem

Jak to vlastně bylo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je pole u Turska bojištěm Lucké války, jaká mystéria obestírají hrad Houska, byla prohra husitů u Lipan vina Jana Čapka ze Sán, byl Faust skutečně v Praze, jaký je význam Bílé hory pro české dějiny, jak to bylo s Rukopisy a jejich autory, kdo byli rodiče Boženy Němcové, byl zázrak v Číhošti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak to vlastně bylo je 74 Kč


Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.