Historie v barvě - Ikonické momenty z dějin lidstva, jak je viděli tenkrát

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 427 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historie v barvě - Ikonické momenty z dějin lidstva, jak je viděli tenkrát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Historie v barvě - Ikonické momenty z dějin lidstva, jak je viděli tenkrát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
577 Kč
Není skladem

Historie v barvě - Ikonické momenty z dějin lidstva, jak je viděli tenkrát koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
433 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie v barvě - Ikonické momenty z dějin lidstva, jak je viděli tenkrát koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historie v barvě - Ikonické momenty z dějin lidstva, jak je viděli tenkrát koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
509 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Pro mnohé z nás se historie udála v černé a bílé. Rozumem dobře chápeme, že to není pravda, stejně jako je nám jasné, že lidé ve filmech z počátku 20. století ve skutečnosti nechodili, jako by je někdo zrychlil. Jenže když naše oko spočine na černobílé fotografii, jako by to potvrdilo náš…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historie v barvě - Ikonické momenty z dějin lidstva, jak je viděli tenkrát je 497 Kč

Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.