Vláďa Vytásek - Moje léčivé rostliny polí, luk a strání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 362 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vláďa Vytásek - Moje léčivé rostliny polí, luk a strání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vláďa Vytásek - Moje léčivé rostliny polí, luk a strání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vláďa Vytásek - Moje léčivé rostliny polí, luk a strání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vláďa Vytásek - Moje léčivé rostliny polí, luk a strání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize moje léčivé rostliny polí, luk a strání najdete pestrou paletu „koření od Boha stvořenýho“, jak zní lidový popěvek. Rozkvetlá louka, okraje polí i divoce porostlé meze jsou nejen krásné, ale také velice užitečné. Mnoho rostlin, na které tady můžete narazit, se dostalo do lidových písní.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vláďa Vytásek - Moje léčivé rostliny polí, luk a strání je 395 Kč

Výběr knih autora Jiří Kuchař

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kuchař
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.