Moje hovory s Konfuciem - Od životní skepse ke klidné mysli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje hovory s Konfuciem - Od životní skepse ke klidné mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Moje hovory s Konfuciem - Od životní skepse ke klidné mysli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje hovory s Konfuciem - Od životní skepse ke klidné mysli koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje hovory s Konfuciem - Od životní skepse ke klidné mysli koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje hovory s Konfuciem - Od životní skepse ke klidné mysli koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje hovory s Konfuciem - Od životní skepse ke klidné mysli koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
O našich životech někdy rozhodují detaily a nečekané momenty. Vysušená rostlina zeleného čaje ze sebe pustí to nejlepší, jen když ji zalijete přiměřeně horkou vodou. Aby z něj dostala to nejlepší, nesmí být úplně vařící. V životě jsem zažil už dost, abych pochopil, že některé události spočívají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje hovory s Konfuciem - Od životní skepse ke klidné mysli je 299 Kč

Výběr knih autorů Jiří Kuchař , Marian Jelínek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kuchař, Marian Jelínek
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.