Hluk a chvění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 296 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hluk a chvění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hluk a chvění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha se zabývá vyzařováním zvuku z hypotetických a konkrétních zdrojů, šířením zvuku v ideálním a reálném prostředí a hlukovou expozicí člověka ve vztahu k hygienicky únosným akustickým limitům. Je zde uveden ucelený přehled o příčinách vyzařování zvuku a současně je předkládán soubor…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hluk a chvění je 331 Kč

Výběr knih vydavatele ČVUT

Zobrazit všechny knihy vydavatele ČVUT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.