Holčička, která měla ráda Toma Gordona

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Holčička, která měla ráda Toma Gordona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Holčička, která měla ráda Toma Gordona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holčička, která měla ráda Toma Gordona koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holčička, která měla ráda Toma Gordona koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holčička, která měla ráda Toma Gordona koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Trishi Farlandové je devět let, stále si ještě hraje s panenkami a má ráda baseballového hráče Toma Gordona – ostatně dres s jeho jménem má na sobě i toho červnového dne, kdy se s rodinou vydává na výlet do přírody. Během výletu ale zabloudí v hlubokém lese a její dosavadní bezstarostný život…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Holčička, která měla ráda Toma Gordona je 237 Kč

Výběr knih autora Stephen King

Zobrazit všechny knihy autora Stephen King
Výběr knih vydavatele BETA - Dobrovský

Zobrazit všechny knihy vydavatele BETA - Dobrovský
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.