Homeopatie - víc než léčba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Homeopatie - víc než léčba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Homeopatie - víc než léčba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Homeopatie - víc než léčba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Homeopatie - víc než léčba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace, pojednávající o homeopatické filosofii, metodě, historii a uvádějící mnoho případů homeopatické léčby z autorovy dvacetileté praxe. Určeno zejména pacientům s hlubším zájmem o problematiku

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Homeopatie - víc než léčba je 242 Kč

Výběr knih autora Jiří Čechovský

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Čechovský
Výběr knih vydavatele Alternativa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alternativa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.