Horníci z Châteauneuf-du-Pape

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Horníci z Châteauneuf-du-Pape koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Horníci z Châteauneuf-du-Pape koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Horníci z Châteauneuf-du-Pape koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Horníci z Châteauneuf-du-Pape koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Horníci z Châteauneuf-du-Pape koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Horníci z Châteauneuf-du-Pape koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když Jiří žabí stehýnko ochutnal, vypadalo to, jako by se mu zvedl žaludek, statečně se však do nich pustil a přikusoval k tomu bagetu. „Je to dobré?“ Zajímal se Honza škodolibě. Jiří těžko hledal slova: „Jako kuře krmené rybí moučkou. Chceš ochutnat?“ „Ani ne,“ pravil odtažitě Honza a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Horníci z Châteauneuf-du-Pape je 312 Kč

Výběr knih autora Marek Mahler

Zobrazit všechny knihy autora Marek Mahler
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.