Hostinec Evropa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hostinec Evropa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hostinec Evropa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hostinec Evropa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hostinec Evropa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Hostinec Evropa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nenáviděná i proklínaná, oslavovaná i velebená, dokola napadaná, dokola obhajovaná… to je Evropská unie. Co však víme o její historii? Kdy se v projektu objevily první trhliny? Proč chce někdo mermomocí dovnitř a jinému už se naopak ve společnosti dalších evropských států přestává líbit? A…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hostinec Evropa je 177 Kč

Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.