How to be Well Read

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How to be Well Read koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
How to be Well Read koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

How to be Well Read koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

How to be Well Read koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, How to be Well Read, Autoři : John Sutherland, ,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy How to be Well Read je 299 Kč

Výběr knih autora John Sutherland

Zobrazit všechny knihy autora John Sutherland
Výběr knih vydavatele Random House UK Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House UK Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.