How To Walk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

How To Walk koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: How To Walk - Hanh Thich Nhat. How to Walk is part of a charming series of books from Zen Master, Thich Nhat Hanh, exploring the essential foundations of mindful meditation and practise. Focussing on mindful walking, Nhat Hanh explains how this technique can diminish depression,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Thich Nhat Hanh

Zobrazit všechny knihy autora Thich Nhat Hanh
Výběr knih vydavatele Ebury Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.