Hra na nikdy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 341 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra na nikdy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra na nikdy koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra na nikdy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra na nikdy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Hra na nikdy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Musí hrát, nebo zemřou. První díl série s Colterem Shawem. Colter Shaw se živí jako lovec odměn. V Silicon Valley se právě snaží najít zmizelou ženu, jejíž stopy vedou k neblaze proslulé videohře Našeptávač. Je možné, že se nějaký šílenec pokouší převést hru do života? Pokud ano, unesená dívka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra na nikdy je 341 Kč

Výběr knih autora Jeffery Deaver

Zobrazit všechny knihy autora Jeffery Deaver
Výběr knih vydavatele Domino

Zobrazit všechny knihy vydavatele Domino
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.