Hravá abeceda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hravá abeceda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hravá abeceda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá abeceda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá abeceda koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Hravá abeceda koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá abeceda koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá abeceda koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Hravá abeceda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá abeceda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá abeceda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor zábavných úkolů pomůže hravou formou seznámit budoucí školáky a prvňáky se všemi písmeny české abecedy. Děti se naučí poznat písmena od A do Ž a napsat je hůlkovým písmem, rozšíří si slovní zásobu pojmenováváním obrázků a procvičí si poznávání první hlásky ve slově. Sešit je plný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hravá abeceda je 216 Kč

Výběr knih autora Radka Kneblova

Zobrazit všechny knihy autora Radka Kneblova
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.