Hravé úkoly pro velké šikuly

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Hravé úkoly pro velké šikuly koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Baví vás řešit hádanky, hlavolamy, logické úkoly nebo vystřihovat z papíru senzační věci? Jsou pro vás papírové skládačky skvělá zábava? V této knížce na vás čekají úžasné papírové vystřihovánky, bludiště, osmisměrky, skládačky a další super úkoly. Ukažte, že si umíte poradit i s tou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hravé úkoly pro velké šikuly je 202 Kč

Výběr knih autora Václav Ráž

Zobrazit všechny knihy autora Václav Ráž
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.