Hry pro rozvoj komunikačních schopností

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry pro rozvoj komunikačních schopností koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hry pro rozvoj komunikačních schopností koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro rozvoj komunikačních schopností koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro rozvoj komunikačních schopností koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro rozvoj komunikačních schopností koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro rozvoj komunikačních schopností koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro rozvoj komunikačních schopností koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Umět se správně vyjádřit, dát najevo, co chci, najít ta správná slova… To vše někdy představuje zejména pro děti velkou výzvu. Tato kniha je plná zábavných a kreativních nápadů, které pomáhají k rozvíjení vyjadřovacích schopností. Najdeme v ní hry, jež rozvíjejí slovní zásobu, dechová cvičení,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry pro rozvoj komunikačních schopností je 255 Kč

Výběr knih autora M. Deborah Plummer

Zobrazit všechny knihy autora M. Deborah Plummer
Výběr knih vydavatele PORTÁL, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PORTÁL, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.