Hudební výchova 4 (učebnice) pro 4. ročník ZŠ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 104 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hudební výchova 4 (učebnice) pro 4. ročník ZŠ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato učebnice navazuje na učebnici hudební výchovy pro 2. ročník, jejíž učivo opakuje a dále rozvíjí. Můžete se těšit na hodiny plné hezkých melodií, rytmických cvičení a her s prvky dramatické výchovy. Nebudou chybět ani poznatky z hudební teorie, které jsou přiblíženy hravou formou přiměřenou…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Lenka Andrýsková , Chomoucká Eva

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Andrýsková, Chomoucká Eva
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.