HUNGER GAMES – komplet, 1.-4.díl - box

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

HUNGER GAMES – komplet, 1.-4.díl - box koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

HUNGER GAMES – komplet, 1.-4.díl - box koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 352 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
HUNGER GAMES – komplet, 1.-4.díl - box koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 521 Kč
Skladem (odeslání ihned)

HUNGER GAMES – komplet, 1.-4.díl - box koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

HUNGER GAMES – komplet, 1.-4.díl - box koupíte na Albatros
Albatros
1 437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

HUNGER GAMES – komplet, 1.-4.díl - box koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 386 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kompletní vydání trilogie Hunger Games a prequelu Balada o ptácích a hadech nyní v dárkovém boxu s filmovou grafikou.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy HUNGER GAMES – komplet, 1.-4.díl - box je 1 390 Kč

Výběr knih autora Suzanne Collinsová

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Collinsová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.