Hvězda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 562 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hvězda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
562 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hvězda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
600 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hvězda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
603 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hvězda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
530 Kč
Není skladem

Krátký popis
Renesanční letohrádek Hvězda patří k symbolům Prahy. Kolektiv badatelů pod vedením Ivana P. Muchky zdůrazňuje, že neobvyklá podoba i mimořádně umělecky kvalitní štuková výzdoba Hvězdy se vymyká českým či evropským loveckým zámkům. Autoři jej uvedli nejen do kontextu habsburské „rekreační“…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hvězda je 573 Kč

Výběr knih vydavatele Artefactum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artefactum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.